måndag 18 december 2017

MARMORFOT


 Linneskåpet inne i sovrummet.


Sovrummet från andra hållet. Jag satte dit knoppar i mässing på garderoberna igår. De är lite för guldiga för min smak, hade velat haft dem lite mörkare i nyansen.


Hej

Vad dagarna går fort. Jag hinner knappt med längre känner jag. Tänk att det är julafton på söndag redan. Här hemma har vi ingen som helst julstress i år heller. Vi har köpt några julklappar, pyntat lite och köttbullarna rullar vi på lördag. Någon uppesittarkväll vet jag inte om jag orkar med i år, den här trötta gravida mamman somnar runt halv nio varje kväll :) Hur som helst så ser jag fram emot en lugn och skön jul här hemma. Här ovanför ser ni några nya bilder från sovrummet. Som sagt, knopparna känns inte helt hundra. Jag får väl doppa dem i målarfärgsburken tills jag hittar några andra. Den söta lilla lampan med marmorfot är det senaste tillskottet i lampsamlingen. Jag gillar verkligen fina detaljer som av och på knappen framtill. Lampan kommer från Watt & Veke för er som undrar.

Kram

Inga kommentarer: