torsdag 7 december 2017

RUMSGRANAR


Ett nystädad torsdagskök!


 I överskåpen samsas glas, kaffemuggar, tallrikar och skålar.


 Det är så fint att bryta av det ljusa med bambufat, träskålar och zinkdetaljer.


 Rumsgranarna är så fina. Inga hårda barr att sticka sig på.


Hej!

Idag har jag och Julia städat huset, klart den bästa känslan när det är rent och fint inför helgen :) Jag fick tyvärr slänga ut all mossa som jag hade lagt så fint i träskålen. Tänk att man kan vara så allergisk mot det. Jag får helt enkelt beställa hem dekorationsmossa istället. Mosskuddarna såg jättefina ut på bild så det är värt ett försök. Nu ska jag slänga mig i soffan med en bytta glass och titta på när Mattias skruvar ihop den nya vaggan som vi har köpt till bebisen. Hoppas att ni får en fin kväll!

Kram

1 kommentar:

Jeanette sa...

Sååå fint. Har själv ett gammalt hus och är i stadiet att piffa till vårt gamla kök med billiga medel. Vi har mörka ek köksskåp, nyss målat det gräsliga kaklet över köksbänken i vitt. Var brunsprackligt innan :) Så härligt med den lantliga stilen och vill gå all in med lantligt. Letar lantlig inspo överallt just nu :) Köksföremål och detaljer till köket är det jag nu i första hand kikar efter.