måndag 14 maj 2018

DEN BLOMSTERTID NU KOMMER


 Jag bakom ett stort fång av blommor.


 Underbara maj. Kan vi inte stanna tiden nu?


Hej

Här ovanför ser ni några härliga blombilder från mitt senaste fotojobb med Jotex. Jag tänkte plantera ut mina olivträd i krukorna sen, det kan nog bli fint. Maj månad har verkligen visat sig från sin bästa sida. Det blommar överallt nu och igår slog både äppelträden och syrenerna ut. Jag skulle bara vilja stanna tiden så man hinner med att njuta av allt runt omkring.

Idag ska jag försöka att andas ut och bara vara. Det har vart så otroligt mycket dem senaste tre veckorna. Jag behöver verkligen en paus från allt känner jag. Hoppas att jag kan få lite ny energi av det fina vädret. Jag ska ta med mig barnen ut i trädgården när de har sovit klart. Det får nog bli en liten picknick på gräsmattan minsann. Sköt om er så länge!

Kram

Inga kommentarer: